10 Ocak 2013 Perşembe

Bloga Neler Yazılır ?

  Artık insanların çoğunun günlük olarak takip ettiği blogları vardır. Siz de blog yazacaksanız uzun yazmanın kalitesini bilmek gerekir. Uzun yazının kalitesini tartışacak yoktur. Bu yüzden blog yazarken güncel konulardan ayrıntılı şekilde değinmeliyiz. Bir konu hakkında blog yazıyorsak konu hakkında araştırmadık yer bırakmamalıyız. Bilgilerimizin güvenilirliğini en üstte tutmalıyız. Blog yazımızla alakalı etiketler oluşturmalıyız.
 
     Doğru etiketler seçilmeli

     Günlük 10-15 blog yazısı yazmak marifet değildir.Ben çok blog kapattım bu yüzden.

     Araştırmalar sıkı olmalı.

     Yazıların uzunluğu 500 kelimeyi geçmelidir.

     Kopyala-Yapıştır'dan uzak durulacak.

Eğer blogdan gelir elde etmek istiyorsanız öncelikle ona göre yazı yazmalıyız. 1000 kelimeden oluşan blogları buna şart koşuyorum.

   Bir çok reklam şirketi var ama hangisini seçmeli ?

  Ben google'ı tercih ediyorum.


Başvurumun kabul edilmesi için ne yapmalıyım ?

Ben denenmiş bir yöntemi söliiyeceğim size... 4 ay-2 ay kadar blog yazın. Günlük 1 blog yazısı yazmak kafidir. Toplam 4.4=16.7=112 blog yazısı eder. Zaten bu süre içinde hitiniz süper bir biçimde artar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder