8 Ocak 2013 Salı

En Çok Tıklanan Web Siteleri

Herkesin internette favori web sitesi vardır. Bunları Kendime Ve Türk Milletine göre yorumlamaya çalıştım.

1. Facebook:

Eminim ergenler ve öğrenciler arasında çok popüler. Yalnızca Türkiye'de de değil. Tüm Dünyada.

2. Blogspot'lu siteler:

Blogspottan daha fazla kullanıcıya sahip blog yayıncıları var ama kaliteli bilgi yine blogdpot ve blogger'da.

3.Yandex:

Galiba tek benim anasayfa sekmelerim arasında yer almıyor.Gerçekten google'ye rakip bir arama motoru.

4.Haber Siteleri:

İşe giderken vb. şeylerde hemen haberlere bakarız. Zaman geçirmek için baksak da 4. sıraya milliyet, sabah, habertürk, radikal, zaman vb. gazetelerin siteleri geliyor.

5. Gittigidiyor:

Artık internetten alışveriş dönemi başladı. Herkes en az bir kere de olsa internetten alışveriş yapmıştır. Haklı Olarak Gittigidiyor.

6.Mynet:

Ben tıklamıyorum ama ginede sırada o var.

7.Ekşi Sözlük:

Ciddi bir ödeviniz var. Bir terimi arıyorsunuz. Ve karşınıza ekşi sözlük geliyor. Açıyorsunuz. Saçmalıklara bakıyorsunuz. Ekranı parçalayasınız geliyor. Ben yaşadım...

8.Gezginler:

İnternetten dosya indirmenin babası diyebilirim.

9.Donanım haber forum:

Forumun babası diyebilirm ne ararsanız var.

Son Olarak:

10.Memurlar.net

Memurlar için yararlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder